måndag 2 september 2013

Ladies Only coming up

Ikväll har vi träffats med den konstellation som i våras anordnade tjejkvällen Ladies Only. Det är såklart bygdens kvinnliga företagare som jag pratar om, Lollo Bergstedt med Me&I, Petra Nordström från Café Kaffebönan, Ellinor Filmersson från Frisörhuset, Kerstin och Anna-Maja Dahlsberg från Svedrins Trädgård och jag med Capri Collection.

 
Efter vårens lyckade eftermiddag i Höglunda, Åtorp, med en massa härligt mode, mingel och mat är vi taggade att göra det igen. Fast ännu bättre denna gång! Kommer inte att droppa bomben redan utan håller er lite på halster eftersom allt inte är helt spikat men att det kommer finnas några nyheter kan jag ändå lova.  

bilder lånade från Linnea Löfroth, fotograf under kvällen, http://linneasfoton.com/ 


Vi kommer att hålla ett planeringsmöte till innan vi släpper datum för kvällen och biljetterna, 90 platser kommer vi att kunna erbjuda. Nu får de fantastiskt duktiga modellerna som ställde upp för mig i våras passa sig, det finns risk för att jag hör av mig inom kort.

//Beatrice

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar