lördag 22 februari 2014

Bal- och bröllopsmässa

Dagens aktivitet, bal- och bröllopsmässa. Snacka om att det triggar igång bröllopsnerven. Än är inte tiden inne för att ta några handfasta beslut men fundera och planera skadar inte. Ska försöka att inte tråka ut er med alla bröllopstankar som kommer att uppta min tankeverksamhet framöver, men några inlägg kan jag garantera mellan alla renovering, inredning och andra personliga inlägg. Har jag nu tagit mig an en blogg så är det ni, läsare, som får stå ut med det som händer i mitt liv. Nu kommer det bli bröllop av, vare sig ni vill eller inte :)

Mässan resulterade i den här fina läsningen till eftermiddagskaffet. Mer bröllopsinspo till folket!
Övre bilden är privat, nedre bilderna från Pinterest (sökord wedding)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar