fredag 2 maj 2014

Farstu och fönster

Det enda som fattas i farstun nu är dörren, och vi tycker att vi nått vårt mål att efterlikna den gamla glasverandan rätt bra. Denna är större eftersom tanken är att det ska vara en förlängning av hallen. Den är isolerad men vi kommer ändå sätta in de gamla dörrarna mellan glasverandan och resten av hallen. Fönstren i glasverandan, som man kanske ändå ska kalla den, är måttanpassade och tillverkade av Haga & Märsta snickeri. Resten av husets sisådär 20 fönster har vi beställt i samma gamla stil med genomgående spröjs och hakar från Kronfönster. Vi är supernöjda men den gamla känslan vi tycker att vi behållt samtidigt som vi fått fina och bra fönster.  



badrummet på övervåningen 


1 kommentar:

  1. Jag kom nyligen över din blogg och har läst tillsammans. Jag trodde att jag skulle lämna min första kommentar. Jag vet inte vad jag ska säga förutom att jag har haft läsning. Trevlig blogg. Jag kommer att fortsätta att besöka denna blogg mycket ofta. Fönster by Kronfönster

    SvaraRadera