onsdag 11 november 2015

Barnrum

Senaste tillskottet vad gäller rummen i huset är barnrummet, såklart. Sista vården limmades upp på väggen precis innan vi åkte till BB och nu är det även inrett med möbler och textiler. Vi har i och för sig tapetserat klart andra rum efter detta men de är inte inreda än så de räknas inte. Jag är riktigt nöjd med Ebbas rum, tycker att jag fått till en fin, flickig lite tuff stil utan att bli för gullig och där de lite dovare färgerna ger rummet en behaglig känsla. Även om hon ännu inte sover i eget rum på nätterna så spenderar vi ändå lite tid här eftersom skötbordet bland annat är placerat här inne.






För övrigt så fullkomligt älskar jag den här tapeten. Visste att det var vad jag ville sätta upp i ett framtida barnrum första gången jag såg den här. Frida Ramstedt på bloggen Trendenser har tagit fram färgerna i Sandbergs tapet Kaspar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar