söndag 8 november 2015

Veckosummering

Hej igen! Trots att bebisbubblan på nåt sätt sprack för ett tag sedan har jag varit dålig på att uppdatera  bloggen. Hon tar helt enkelt mer tid än man kan tro den lilla tjejen. Nåväl, jag tänkte införa en ny söndags tradition i form av en summering av veckan som varit. Måste bli bättre på att fota mina aktiviteter så att inslaget kan innehålla fler bilder och mindre text. Precis så som jag själv föredrar att läsa bloggar. Så var har hänt i veckan?


Vi har lärt oss att vi har en hand som kan ta på saker. Vi ska inte påstå att just grepprörelsen är superkontrollerad men den finns där. 


Tisdagens förmiddags aktivitet är numera barnvänlig styrketräning. Ebba tittar alltså på när mamma tränar bort hennes före detta bostad. Träningen sker i Rudskoga Idrottsförenings regi och jag och Emma Olsson håller i det, så för alla intresserade är det bara att dyka upp. 


Skogen runt huset fick ge vika för att vi ska få njuta av soligare kvällar och förhoppningsvis mindre mygg. Att omgivningen blev mer öppen och ljus var verkligen inte fy skam. 


Jag har googlat fina Ullareds fynd och fyllt på min inköpslista till vår stundande shoppingsresa dit. Hittade bland annat dessa fina lampor. Bild från deras blogg


Jag och Ebba firade såklart pappa Paul på hans alldeles första Fars dag. Detta med hans favoritmat (köttfärslimpa med potatis och brunsås) och en långpromenad i det fina vädret. Imorn kan jag visa vad han fick i present. 


Med önskan om en fin vecka!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar