tisdag 11 november 2014

Skärbräden i björk


Trots att det var pappa som firades i helgen, var det vi barn som fick välja ut ett fång med skärbräden att ta med hem. Eller pappa behandlade dom och levererades dem idag. Nu åker alla plastbräden åt fanders, en fågel viskade att trä ska vara mer hygieniskt. Dessutom är de så fina, jag tog både en i ek och flera i björk. Min pappa har högar med olika storlekar, så jag tror jag vågar lova att detta bara är att mejla mig (beatricetjarnbro@gmail.com) vid intresse och få bli vid ett av dem till ett överkomligt pris. 


Perfekt till kvällsmackan eller som ostbricka till finmiddagen. Jag är inte mycket för att fota mat, men som hushållets näst största smörgåsälskare är detta en bild jag kan stå för. Godaste knäckemackan är den med avocado och citronpeppar på. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar