onsdag 26 november 2014

Triangl

44 dagar kvar! Mamma och pappa har bjudit med hela familjen till Thailand, så 10 januari drar vi mot värmen. Jag längtar så jag spricker, tur att jul och nyårstider går fort. Snart är vi i paradiset och lagom till det har jag unnat mig en ny bikini som jag ska strosa runt i på de vita stränderna. Har suktat efter alla snygga från Triangl ett tag och nu hade jag ju den bästa anledningen att slå till. Denna i korall blev det, trots att jag också var riktigt sugen på den i korall och rose på bilden nedan. Nästa gång. 


Den är tillverkad i ett neopren typ, samma material som i våtdräkter så tror det kommer kännas riktigt fräsch och stabil. Enda nackdelen är att det kostar en slant i frakt eftersom butiken finns i staterna.



2 kommentarer:

  1. Maybeb your US family can ship it to you

    SvaraRadera
  2. Oh great. The first one is already on its way though. I'll get back to you when Im about to get the second one ;)

    SvaraRadera