tisdag 22 oktober 2013

Inspiration kök

Innan jag fortsätter att visa det omfattande renoveringsarbete som just nu pågår i Boåsen kan jag inte hålla mig från att visa er en glimt från en liten del av det planerade resultatet. Mitt i skitgörat och allt som stavas rivning, var det så skönt att för en stund fokusera på inredningen. Inte för att det var gjort på en pisskvart, det krävdes långa diskussioner och antalet turer in till köksbutiken i Karlstad. Än avslöjar jag inte tillverkare eller stil för nedan kommer ett litet litet hopplock av vad som inspirerade oss till resultatet som faktiskt finns i våra ägor idag.







bild 1, 3 ,6 från kvanum.se / 2. skonahem.com / 4. ikea.se / 5. hittat på hemnet.se (inspiration) / 7. daniellawitte.blogspot.se
Kan man gissa vilken färg vi valt?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar