torsdag 17 oktober 2013

Ladies Only, del ett

Jag hoppas att alla gäster på Ladies Only hade en lika trevlig kväll som jag, ett stort och imponerande tack till alla grymma tjejer som kokat ihop detta. Vi arrangörer är jättenöjda, hoppas ni som var där också fick med er en massa inspiration och ny energi inför hösten och vintern. Såklart är allt kaos och kalabalik timmarna innan, men just som dörrarna öppnas för alla besökare så finns allt mirakulöst där på sin plats. Tittar jag tillbaka på bilderna från kvällen och utvärderar den för mig själv finns inte en gnutta av den där stressen och pressen kvar. Kanske är lika bra att man fungerar på det sättet så att man vågar göra om det. Moster Annika, tillika anledningen till att jag idag sysslar med Capri Collection får mitt varmaste tack för hjälpen under kvällen. Tack också för att du lett mig in på detta återförsäljarspår, det en fröjd att få presentera så fina kläder. Louise Bergstedt, Petra Nordström, Eleonor Filmersson, Anna-Maja och Kerstin Dahlsberg, ni är alltid så positiva och drivna, det är så roligt att få göra detta tillsammans med er.











Ska försöka få tag i bilder från själva modevisningen så håll tillgodo så kommer del två så småningom. Jag ser fram emot nästa helkväll bara för oss tjejer, gör ni? Vi tar tacksamt emot feed back så att vi kan bli bättre. Vad föredrar ni? En gång per termin eller räcker en gång per år?

1 kommentar:

  1. Ett Tack till dom andra som var där och ställde ut också kanske ... eller;)

    SvaraRadera