fredag 11 oktober 2013

Nytt kontor

Lagomt trist att sätta sig med bokföringen. Men mycket roligare blir det när jag har ett sprillans nytt skrivbord att sitta vid. Som jag har spanat in detta skrivbord på det stora varuhuset, och som jag blev glad när jag kom dit häromdagen och insåg att just det skrivbordet var dagens erbjudande. Kunde ju inte annat än att slå till. Så lite ommöblering i övervåningens hall fick det bli och här hittar ni mig nu om kvällarna, blippandes på den likaså nya datorn, samtidigt som jag har full koll på omvärlden (läs husets framsida).

De senaste kvällarna har mest gått åt till att förbereda inför helgens stora höstevent, Ladies Only. DU glömmer väll inte att bidra med vad du kan till cancerforskningen under denna Rosa Bandet månad, genom Ladies Onlys egen insamling (mer info i inlägget under).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar