måndag 29 februari 2016

Februari

Årets andra månad till ända, en månad som bjudit på strålande väder och ytterligare framsteg i bebisbubblan. På inredningsfronten står det still för tillfället, så bara en sån bild idag men på instagram (beatrice.ivarsson) har jag varit desto mer aktiv med ögonblicksbilder inom detta tema. Hälsa gärna på mig där! 











Vi har börjat på babysim vilket jag tror både Ebba och jag uppskattar lika mycket. Dessutom har sitt träningen med amningskudden resulterat i hon nu sitter helt själv! Vi fick också finsällskap på pulka promenaden av tremänningen. En av mina allra bästa vänner väntar tillökning, vi var därför ett gäng flickor som överraskade henne med en egen fest och jag fick en anledning att pynta fint i matsalen. Så kul det var! Sedan kom andra fina vänner på middag, några som vi inte ens träffat sedan bröllopet så det var på tiden. Februari kunde slutligen inte fått ett bättre avslut. Min äkta man och bästa vän överraskade med barnvakt och dejt. Närmre bestämt ett bokat bort på Makeriet och bio, the danish girl. Mysigt och välbehövligt efter sju månader med Ebba i vårt liv. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar