måndag 1 september 2014

Bukowskis market

Det är inte bara svindyra smycken och konst som Bukowskis är bra på, de har mycket fint i möbelväg också. Jag gav inte ens Tradera en chans när jag dök på Bukowskis market, detta hamnade i min egen minneslista. Budgivningen på industriskåpen tog precis slut, jag vann den tyvärr inte men jag har höga förhoppningar på att hitta något liknande snart igen. Är fortfarande lite osäker på om jag ska ge mig in i leken vad gäller hatthyllan, den skulle trots allt vara charmig i någon av hallarna. 

eget collage med bilder från Bukowskis market

Jag får sova på saken, hoppas jag kan göra något riktigt fint fynd snart. Det är ju för tusan inte långt kvar tills vi ska in med möblemanget. Sista oktober är deadline, då bor vi med säkerhet i Boåsen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar