torsdag 28 augusti 2014

Putsat eller inte göra något alls?

Kära ni, vi behöver hjälp. När jag kom in i salen idag hade Paul pillat bort all gammal puts på den öppna spisen, och jag upptäckte hur himla fin den var under. Just precis såhär, orörd och ruff åt det industriella hållet. Eller? Vad tycker ni? Är det helt galet att bara låta den vara som den är och inte lägga nytt puts på för att kunna måla vit? Hjälp oss vi vet verkligen inte vad som blir bäst här, velar fram och tillbaka som jag vet inte vad. Kanske är det bara en fix ide jag fått och snöat in helt på allt vad den superheta industriella trenden heter, eller är den faktiskt hur tuff som helst? 


Som ni ser har muraren gjort om kanalerna inuti murstocken, varför den på den vänstra sidan är ny murat vilket tyvärr inte gör sig jättebra med det gamla slitna teglet. En idé är att putsa och vitmåla bara den vänstra sidan, bu eller bä? Kanske någon sitter inne på något annan idé? 



Skulle verkligen uppskatta en kommentar om era åsikter i det här läget. Jag är förvirrad. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar