torsdag 7 juli 2016

Playan igen





Dag nummer två på stranden igår. Då med fint sällskap av två heta mammor och deras kids. Lite väl mycket moln till trots fick vi en varm och härlig dag på playan. När dagarna spenderas i Gottbol med vänner och bekanta som kommer och går vet man att det är sommar på riktigt. Att alltsomoftast vara omgiven av trevligt sällskap kan vara något av det bästa med att bo på ett litet ställe. Idag tog mormor Marie med mig och Ebba på utflykt till Örebro. Avverkade snabbt de ärenden som var tvungna för att sen kunna strosa runt i inredningsbutiker överfulla med härligheter och tog oss en fika på Hälls konditori mysiga innergård (stallgården). Dör snyggdöden på den här drömfångaren. Va en tjej från Bali som gjorde dem, kan hon kan jag, tänkte jag och köpte den inte. Får jag bara tag i fjädrar gör jag mig en egen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar