torsdag 16 oktober 2014

Ladies Only 2014

Måste ju få visa några snapshots ifrån dagen då årets Ladies Inly gick av stapeln, som jag tillsammans med Lollo från Me&I, Eleonor från Frisörhuset 70, Petra från Kaffebönan och Maja och Kerstin från Svedrins trädgård arrangerade. Som det låter var det en kväll för enbart damer innehållande god mat, mingel och modevisningar. Jag visade upp höst- och vinterkollektionen från Capri Collection, med hjälp av dessa fantastiskt snygga flickor. Utan dem hade det inte gått. Kvällen arrangerades till förmån för Rosa bandet och med ca 70 betalande gäster kunde vi skänka dryga 4000 till bröstcancerforskningen. 





Dagens från Boåsen: fortfarande en del kluriga beslut att fatta. LPP= lösning på plats är vårt motto. Utöver det, målning och åter målning. Äntligen är alla foder, smygar och lister på plats och nu återstår bara att sätta lite färg på dem också. Nog för att jag är lagomt stressad men på bilden gråter jag faktiskt inte, jag har fått färg i ögat (det svider fortfarande). Ser ni att kåpan är färdig, att hyllan blivit vit och att teglet fått en hinna avtorkningsvänlig lasyr. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar