lördag 4 oktober 2014

Veckan som gått

Det är med viss lättnad jag snart lämnar den här veckan bakom mig, det var som om allt var tvunget till att hända just den här veckan. Men jag klarade mig igenom det med. Vad gäller Boåsen har vi under veckan fått alla fönster färdig målade, wiho. Därmed kan vi dra loss maskeringstejpen där och genast blir resultaten tydligare. Samtidigt som det målas vidare skrapas det dörrar, fyra av nio klara. 



I tvättstugan har det monterats bänkskiva och skåp för bra förvaring av tvätt och städprylar. Varvat med renoverings sysslor organiserar jag modevisning med många snygga ingångar som mina modeller under veckan varit för att prova ut kläder till. Mycket som ska klaffa för att ombytena ska bils å smidiga som möjligt, tur att jag har så proffsiga modeller.  Ser fram emot morgondagen när hela balunsen går av stapeln, Ladies Only, där allt överskott från biljettförsäljning går till Rosa bandet. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar