fredag 23 augusti 2013

IKEA favoriter 2013


 

Gissa om jag blev glad när den nya IKEA katalogen damp ner i brevlådan? Precis, jag blir som ett litet barn som likt leksakskatalogen inför jul börjar öronmärka de sidor där jag hittar mina favoriter. Eftersom vårt nya renoveringsprojekt är aningen större än vårt nuvarande boende går jag såklart allt som oftast i planeringsstadiet över hur jag ska fylla alla de nya rummen. IKEA har många nya och gamla favoriter som om jag får bestämma vi bara måste lägga vantarna på inom en snar framtid. Här är några av mina personliga must have:




1. Strandmon öronlappsfotölj  2. Fabrikör vitrinskåp  3. Storsele fotölj  4. Pokal mugg  5. Råskog väggskåp  6. Olofstorp väggskåp  7. Arv servise  8.Åsele bordslampa  9. Pokal vinglas  10. Angenäm vas och skål  11. Leksvik skrivbord 

En överblick över kollaget och jag kan konstatera att jag mer och mer inspireras av industrilooken tillsammans med det stilrena och klassiska svartvita. Men jag har även fått in lite rostfritt och mässing så det ska nog att få lite feng shui i slutändan.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar