lördag 24 augusti 2013

Sommarens bästa köp

 
Härmed vill jag presentera sommaren bästa köp, FLYTTA Rullbord från det stora varuhuset. För dryga tusenlappen är den din. Jag har länge gått och suktat efter denna gobit men inte förrän denna sommaren hittat den ultimata platsen. Altanen är den plats där jag allra helst tillbringar somrarna och i år har jag för första gången fått till den där vardagsrumskänslan som jag strävat efter. Hela ikeas sommarsortiment har gått ut på att få till känslan att vara inne ute, och deras inspirationsbilder har jag verkligen anammat. Rullbordet har fått agera buffé bord åt flera av sommarens middagar som vi avnjutit utomhus, jag vill inte att de dagarna ska ta slut. 

Flaskstället är köpt på Granit, kökshandduk hos Karin Linnéa gårdsbutik och Buddha statyn är en present.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar