torsdag 8 augusti 2013

Tredje gången gilt

På semesterns regnigaste dag hände det igen, jag fick igång bloggen. Bortom alla dåliga ursäkter om hur dålig datorn är och gud vet allt så tänker jag skylla på min okunskap och ovilja att lära mig den föregående bloggportalens system (så krånglig). Därför byter jag forum med hopp om ett smidigare bloggande.



Sommaren har bestått av en massa soliga dagar, roliga utflykter, arbete på Boåsen (storyn bakom detta finns i ett tidigare inlägg på beatricetjarnbro.spotlife.se) och förberedande inför höst och vinterkollektionen från Capri Collection. Mer om detta får jag publicera i egna inlägg, så håll tillgodo (och gärna alla tummar och tår för att bloggandet hädanefter får flyta på utan besvär).

Håll tillgodo/ Beatrice

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar