torsdag 22 augusti 2013

Kollektionen på ingång


Idag ser den lilla butiken inte mycket ut för världen men om några dagar mina vänner så ekar inte torpet tomt längre. Idag anlände nämligen fyra proppfulla lådor från Capri Collection och jag kunde inte annat än att riva upp dem för att känna och klämma på alla fina höst nyheter. Mamma och jag hjälptes åt att storstäda och sätta ihop en hylla så nu står torpet rent och fräscht för att fyllas på med kläder, sjalar, skärp och smycken. I massor! Vad jag längtar till jag får välkomna de första kunderna in i det lilla soldattorpet som vi kallar det. Visst har jag haft försäljning av tre kollektioner här tidigare men ändå känns varje ny kollektion som en nystart. Jag får styla om butiken efter säsongens trender och i år är jag även tvungen att organisera om bland ställningarna så att allt får plats eftersom jag har fått äran att erbjuda mina kunder ett bredare utbud i butiken.

Hoppas vi ses där/ B

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar