måndag 18 augusti 2014

Sista veckan

Sista veckan av min semester och jag är nyss hemkommen från hufvudstaden, helt överfylld med energi och inspiration. Får visa er vad som la grunden till detta i ett senare inlägg. Om än min skalle brukar vara full av idéer så tror jag den har slagit rekord inför den här hösten, för visst kan vi inte sticka under stolen med att den gläntar på dörren, hösten alltså? I alla fall, jag tog kvällen vid skrivbordet så att jag åtminstone kan börja med att få ner allt på papper.


ballograf Systrarna Voltaire

bokstavsmuggar Arne Jacobsen, häftapparat Granit, helsvarta blyertspennor
(dagens fynd) Coop Forum,  ballerinor IKEA och clipboard Granit

Första projektet ger sig tillkänna redan ikväll, tänkte passa på till premiären av Paradise Hotel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar